Ako zariadiť kanceláriu funkčne?

Môže klasická kancelária poskytnúť optimálne podmienky pre všetky pracovné úlohy počas bežného pracovného dňa? Áno, ak je kancelársky priestor rozdelený na zóny s rôznymi funkciami a zameraním - od formálnych stretnutí v zasadacích miestnostiach až po nerušenú prácu pri kancelárskych stoloch a menších zasadacích miestnostiach. Tu je niekoľko tipov, ako zariadiť kanceláriu funkčne, aby ste vytvorili lepšie pracovné prostredie pre všetkých svojich kolegov.

Príjemné vstupné a spoločenské priestory

Vstupné a spoločenské priestory vytvárajú dôležitý prvý dojem. Stretávajú sa v nich zamestnanci, zákazníci, dodávatelia, potenciálny klienti, a teda v nich môže byť rušno a niekedy aj trochu hlučno. Preto je dôležité tieto priestory oddeliť od kancelárskych priestorov, kde zamestnanci potrebujú pokoj a ticho na sústredenie. Naopak zasadacia miestnosť môže byť umiestnená v blízkosti vstupných priestorov, aby neboli zamestnanci vyrušovaní návštevníkmi.

Ako teda zabezpečiť, aby vstupné priestory vyzerali dobre? Je to súhra viacerých vecí. Je dobré mať recepciu s obsluhou, ktorá hostí privíta a usmerní. Nemáte recepciu? Zaobstarajte orientačné tabuľky, aby návštevníci, ktorí prídu prvýkrát hneď vedeli, kde majú ísť.

Kontaktujte nás pre bezplatnú konzultáciu ohľadom pracovného prostredia

Malé zasadacie miestnosti pre menšie stretnutia

Pracovný týždeň zahŕňa mnoho rôznych stretnutí, od dôverných rozhovorov až po brainstormingy a krátke porady, pričom mnohé z týchto stretnutí sa konajú v rovnakom čase. Preto je dobré mať niekoľko malých zasadacích miestností, najlepšie v blízkosti pracovných miest zamestnancov, aby ste nerušili svojich kolegov presunmi do zasadačiek. Tieto miestnosti sú vhodné aj na individuálnu sústredenú prácu, či online meetingy.

Open space kancelária s dobrou úrovňou súkromia

Snažte sa zlepšiť celkový komfort vášho kancelárskeho prostredia. Oddeľte pracovné miesta pre zvýšenie súkromia zamestnancov. Stačí, ak použijete úložné skrine a paravány, vďaka ktorým dokážete vytvoriť osobné zóny. Pre zníženie hladiny hluku v kancelárii použite koberce a akustické panely. Pre úplné sústredenie a dôverné hovory je dobré mať v kancelárii aj tzv. silent room, ktorá umožní nerušené rozhovory. 

Myslite na funkčnosť a flexibilitu

Kľúčovými slovami pre úspešný dizajn kancelárie sú funkčnosť a flexibilita. Ak si podrobne naplánujete, čo budete robiť, ako sa budú ľudia v kancelárii pohybovať, pri plánovaní budete brať do úvahy pohyb zamestnancov a v neposlednom rade budete myslieť na fakt, že jednotlivé priestory môžu spĺňať viac funkcií, máte našliapnuté na úspešnú cestu. Rozdelenie priestoru na zóny s rôznymi úrovňami zamerania - sústredená práca, stretnutia a relax - je jednoducho najlepší spôsob, ako vytvoriť priestor pre všetko a všetkých v kancelárii.


Chcete pomôcť so zariadením funkčnej a flexibilnej kancelárie? Obráťte sa na našich obchodných zástupcov.

Potrebujete poradiť? Kontaktujte nás!

V AJ Produkty sme vždy pripravení pomôcť vám s interiérovým riešením, ktoré bude prispôsobené vašim potrebám. Kontaktujte nás, ak máte akékoľvek otázky o produktoch, dodacích dobách, použitých materiáloch, vizualizáciách, projektoch atď.
Súkromná osoba / Spoločnosť
Vaša správaPríloha

Chcete vedieť o našich akciách a novinách ako prvý?

Prihláste sa na odber nášho newslettra a získajte exkluzívny prístup k informáciám o našich akciách, novinkách a zaujímavých článkoch.
Počkajte prosím...
*Kliknutím na prihlásenie na odber potvrdzujem, že súhlasím so spracovaním osobných údajov (viď. Politika informovanosti dotknutej osoby).