Sú nástenky dôležité v pracovnom prostredí?
Nástenky sa v mnohých typoch spoločností používajú na účely podnikovej komunikácie.
Ich používanie je efektívnym prostriedkom zobrazovania informácií a komunikácie so zamestnancami a návštevníkmi. Umiestnením násteniek na strategicky zvolených miestach pomôžete získať si pozornosť zamestnancov, a preto sa dajú použiť na zobrazenie reklamy, oznamov, rozvrhov a pod.Na našej stránke nájdete rôzne interiérové nástenky od štandardných korkových až po uzamykateľné nástenky.
Spoločnosti môžu použiť tieto zobrazovanie prostriedky na nasledovné typy komunikácie:
1. Spoločnosti môžu využiť klasické korkové nástenky na odkazy alebo reklamy vo vstupných halách kancelárií alebo na pracoviskách.
2. Je možné tiež použiť mobilnú nástenku a trvale alebo dočasne zobraziť dôležité informácie, rozvrhy pohovorov alebo uvítania pre klientov na recepcii spoločnosti.
3. Nástenky je tiež možné použiť na zobrazenie certifikátov a ocenení jednotlivcov alebo celej spoločnosti, čím podporíte morálku zamestnancov.
4. Spoločnosti môžu využívať nástenky na oboznámenie zamestnancov s grafmi, údajmi, faktami a inými dôležitými informáciami o obchodných trendoch.
5. Zamestnanci môžu tiež mať osobné nástenky na osobné fotky, súkromné správy a pod. Toto podporí dobré pracovné prostredie, kde sa zamestnanci cítia v kancelárii pohodlne.
Ponúkame nástenky v rôznych štýloch, veľkostiach a cenových rozpätiach. Spoločnosti by mali zohľadniť množstvo informácií, ktoré chcú na nástenke zobraziť, a následne vybrať vhodnú veľkosť. Mali by tiež vziať do úvahy, či chcú nástenku umiestniť v interiéri alebo v bezpečnostnej zamknutej skrini na verejnosti či v exteriéri firmy (aby sa nepozmeňovali zobrazené informácie na nástenke).
Chcete vedieť o našich akciách a novinách ako prvý?
Prihláste sa na odber nášho newslettra a získajte exkluzívny prístup k informáciám o našich akciách, novinkách a zaujímavých článkoch.Počkajte prosím...
*Kliknutím na prihlásenie na odber potvrdzujem, že súhlasím so spracovaním osobných údajov (viď. Politika informovanosti dotknutej osoby).