Tipy na praktické úložné priestory v kancelárii
Praktické úložné systémy umožňujú pohodlnejšiu a efektívnejšiu prácu vo firemnej a domácej kancelárii. Vďaka dobrému úložnému priestoru je jednoduchšie udržiavať poriadok. Organizér na dokumenty, stojan na časopisy, či zakladače vám pomôžu vyhnúť sa neprehľadným pracovným priestorom. Vyvarujte sa zamotaným káblom a neprehľadným pracovným stolom vďaka našim tipom na zmysluplné kancelárske úložné priestory.
Výber správneho úložného riešenia
Rôzne typy regálov sú vhodnou voľbou na ukladanie kancelárskych zakladačov a kníh, ktoré musia byť ľahko prístupné. Získate prehľad a môžete si ľahko vybrať to, čo potrebujete. Vyberte si regál s nastaviteľnými policami, aby ste mohli upraviť rozostupy podľa obsahu.Kancelárske skrine vám umožnia ukryť citlivé materiály a predmety, ktoré nemusíte používať každý deň. Ak potrebujete vo vnútri uložiť dôverné dokumenty alebo cennosti, vyberte si skriňu so zámkom.
Kancelárske kontajnery sú ideálne na ukladanie dokumentov a drobných predmetov. Umiestnite ich pod stôl, aby ste ušetrili miesto, alebo si vyberte vyššiu verziu, ktorá slúži aj ako ďalšia pracovná plocha. Mobilný zásuvkový kontajner s kolieskami môžete podľa potreby premiestňovať.
Praktické skrinky na kľúče umožňujú prehľadne uložiť všetky kľúče na jednom mieste a zároveň k nim zabezpečiť prístup.
Používajte praktické úložné riešenia
Premyslite si, kde by mali byť predmety uložené a ako by mali byť usporiadané. Veci, s ktorými pracujete najčastejšie, by mali byť najľahšie prístupné. Súvisiace predmety zoskupte a uložte ich na jednom mieste. Takto môžete rýchlo nájsť to, čo hľadáte. Udržujte poriadok na pracovnom stole pomocou praktických riešení.Kancelárske organizéry a odkladače sa dajú použiť na mnohé účely, napríklad na triedenie pošty, triedenie vytlačených dokumentov, úložný priestor na priebežné pracovné dokumenty alebo ďalší priestor na stole.
Úložné krabice sú vhodné na predmety, ktoré sa nepoužívajú na dennej báze. Boxy rovnakej farby a dizajnu pôsobia jednotným a usporiadaným dojmom. Umiestnite ich na poličku a v prípade potreby ich označte.
Stojany na časopisy udržujú časopisy, brožúry, noviny a papiere usporiadané. Vyzerajú oveľa úhľadnejšie, ako keď sú rozhádzané po stoloch a policiach.
Štítkovače sa hodia ro rýchle vytvorenie úhľadných štítkov. Označte krabice, zakladače a úložné priestory, aby každý hneď vedel, kde majú byť veci uložené.
Kartotéky so závesnými doskami uľahčujú nájdenie správneho dokumentu, vďaka čomu sú vhodné pre kancelárie, ktoré pracujú s mnohými dokumentmi a potrebujú mať prehľad. Ak si vyberiete mobilnú kartotéku, môžete ju jednoducho presunúť pri svoje pracovné miesto. V prípade citlivých dokumentov si vyberte skrinku alebo kartotéku so zámkom. Existujú aj ohňovzdorné archivačné skrine.
Udržujte poriadok na stole
Stolový paraván vám uľahčí udržiavanie poriadku na stole. Môžete si ho prispôsobiť podľa svojich predstáv, napríklad pomocou svietidiel, háčikov a políc. Pripevnením závesného ramena na monitor uvoľníte viac miesta na stole.Káble schováte pomocou rôzneho príslušenstva určeného na usporiadanie káblov, ako je držiak na káble alebo trubica na vedenie káblov. Špeciálne držiaky sú riešením pre zamotané nabíjačky mobilných telefónov a káble slúchadiel. Sú samolepiace, takže ich môžete pripevniť tam, kde sú najviac potrebné.
Zásuvky pod stolovou doskou namontované pod doskou stola sú priestorovo úsporným a šikovným riešením na uloženie predmetov, ktoré potrebujete mať ľahko dostupné.
Stolný organizér s viacerými priehradkami poskytuje priestor na perá, gumy, kancelárske spinky a iné drobné predmety. S praktickým úložným priestorom na písacom stole bude vaše miesto pôsobiť upratane a profesionálne.
Prečítajte si našich 8 tipov pre organizované pracovné miesto
Rutiny pre poriadok a organizáciu
Ak sa viacerí z vás delia o jednu kanceláriu, je dobré si spoločne stanoviť rutinné postupy, aby každý vedel, aká je jeho úloha. Dohodnite sa, kde a ako sa budú ukladať spoločné predmety. Ušetríte čas a minimalizujete podráždenie, keď nikto nebude musieť zbytočne hľadať. Spoločne sa ľahšie vyhnete neporiadku v kancelárii.Zvyknite si vždy po skončení ukladať späť to, čo ste používali. Veci majú tendenciu sa hromadiť alebo sa nedajú nájsť, pretože sú na nesprávnom mieste. Dobré návyky sú kľúčovou súčasťou organizovanej kancelárie.
Udržiavajte svoj vlastný pracovný priestor usporiadaný. Neporiadok na pracovnom stole nepôsobí príjemným dojmom, keď do kancelárie príde návšteva.
Ako vybrať správne skladové riešenie pre vašu kanceláriu?
Obľúbené produkty do kancelárie
FAQ
Chcete vedieť o našich akciách a novinách ako prvý?
Prihláste sa na odber nášho newslettra a získajte exkluzívny prístup k informáciám o našich akciách, novinkách a zaujímavých článkoch.Počkajte prosím...
*Kliknutím na prihlásenie na odber potvrdzujem, že súhlasím so spracovaním osobných údajov (viď. Politika informovanosti dotknutej osoby).