3 kroky k jednoduchému skladovaniu
Kam som to len dal? Rýchlo niečo potrebujete, no neviete to nájsť, aj keď ste hľadali už všade – všetci to dôverne poznáme.
Dobre organizované úložné, či skladové priestory pomáhajú zvýšiť pracovnú pohodu a produktivitu. Prečítajte si naše 3 krátke tipy a vytvorte organizované a zároveň štýlové pracovisko.
Máte vysoké stropy a nevadí Vám otvorené úložné riešenie?
Vyššie regály sú optimálnou voľbou pre kancelárie s vysokými stropmi, ktoré potrebujú ušetriť každý meter štvorcový. Na spodné a stredné police uložte veci a dokumenty, ktoré potrebujete často a na horné police regálu uložte veci, ktoré potrebujete len zriedkavo.
Väčšina regálov je dostupných v základných aj prídavných sekciách, takže ak naplníte svoj regál, jednoducho ho môžete rozšíriť o prídavné sekcie v rôznych šírkach. Všetky naše regály disponujú výškovo nastaviteľnými policami, vďaka čomu si môžete celý regál kompletne prispôsobiť svojim potrebám.
Nechcete, aby boli Vaše dokumenty na očiach?
Aj keď pri otvorených regáloch máte všetko na dosah ruky, niekedy je predsa len lepšie zvoliť uzavreté riešenie v podobe kancelárskych skríň alebo skladových kovových skríň. Pri kancelárskych skriniach si môžete vybrať z otváracích alebo posuvných dverí a rôznych farebných prevedení. Vďaka tomu dokážete vytvoriť praktické a štýlové pracovisko.
Všetko na svojom mieste
Odložiť práve nepotrebné dokumenty do akejkoľvek skrine, či regálu je jednoduché, no určite súhlasíte, že je to veľmi neprehľadné a mätúce riešenie.
Ak využívate regály v sklade, materiál a tovary jednoducho zorganizujete pomocou plastových úložných boxov a informačných štítkov.
Organizácia úložných priestorov v kancelárii je vďaka nášmu bohatému kancelárskemu príslušenstvu hračkou. Využite menšie zásuvkové alebo policové moduly, ktoré môžete vložiť do kancelárskych skríň. Vďaka tomu dokážete jednoducho triediť vaše dokumenty a vyhnúť sa ich neželanej strate.